tisdag 30 juni 2009

Idag varmaste dagen hitills pust.

Igår var det tempo på morgonen. Idag var det järnet på morgonen pga att mamman i huset försov sig. Men vi hann till inskolningen. Idag var Meja själv där 2,5 timme.

Jag och Fanny passade på att shoppa lite under tiden. Fanny fick en röd sportig bikini och jag köpte ett handgjort silver halsband,en blomma med några stenar i och svart läder band. Mkt snygg och stilrent.

Sedan intog vi Café blå. Urgod morotskaka och Fanny tog en muffins med ngt blått på men den var toppen god tyckte hon.

Därefter hämtade vi Meja och idag tog vi med Ebba hem. Jag frågade fröken hur det hade gått. Hon sa att det hade gått bra. Hon var blyg i början men sedan pratade hon hela tiden. Jag känner igen det där ibland får jag skavsår i öronen,men hon är underbar.

Sedan var det Poolen för hela lanten. Idag har det varit 31 grader.

Det här är skolan som Meja ska gå i är den inte charmig?













En välbehövlig fika i det svalaste rummet dvs köket.













Mysiga Ebba.













Polarna Ebba och Fanny.













Meja får var med på ett hörn. Fannys kompisar är jätte gulliga mot Meja.














HA DET GÖTT KRAM "NETTAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar