onsdag 1 juli 2009

ÄNTLIGEN SVALARE BARA 27 GRADER I SKUGGAN...............

Underbart att det har varit lite svalare idag. Badat och solat hela dagen.
Jag har börjat läsa I de lugnaste vatten av Viveca Sten, älskar svenska deckare.
Passar bra att läsa på sommaren.

Alice, Fannys kompis ska sova över inatt. De älskar programmet det stora byggslaget.
Jag poppade popcorn i stora lass till dem. De var nöjda.

Jag har tagit kort på mitt silver halsband som jag köpte igår. Den är snyggare i verkligheten men ni ser på ett ungefär.

Ha det bra kram "nettan"








































2 kommentarer:

  1. Halloj moster!!
    Tur att jag satt ner när du berättade att du skaffat en blogg =) Så fint du gjort...
    Härliga bilder på familjen!!
    Men inte kunde jag tro att du köpt ett halsband? ;)
    ha det gott i sommarvärmen
    kramis

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du är förvånad ang bloggen du är ej ensam om detta. Kunde inte motstå halsbandet men jag har ju inte så många.... Krya på armen. Vi kommer å hälsar på i sommar.
    Nu ska jag dricka 1:a kaffet vid våran pool. Kram "snygga mostern"

    SvaraRadera