söndag 8 januari 2012

Snart jobb dax..

Imorgon är det dags för mig att börja jobba. Det känns helt okay jag har verkligen haft en härlig och låååång ledighet. Det enda som jag har saknat är snö och kyla men jag håller fortfarande tummarna att det kommer. Ja jag vet att inte många håller med men men.

Snart ska jag avsluta ledigheten med att spela innebandy det ska bli kul. Gött att komma igång igen.

Hoppas att ni alla får en bra vecka KRAN från mig.

Fanny var ute och fotade denna vackra solnedgång idag utanför vårat hus.



Igår var Meja på sin första inomhus cup i fotboll. Tjejerna hade jätte kul och de skötte sig fantastiskt bra. De fick medaljer och de är så klart ett härligt minne att ha.
Jag och Thomas tycker det är urkul att titta när hon spelar. Lite härliga foton från igår.



Bästa kompisarna Emelie och Meja.

Så här trött blir man när man spelat hela dagen.

Detta var Mejas 4.e medalj. Hon samlar dem på hög.

Mejas duktiga lag de var glada att de fick medalj.

Idag var Fanny med och kollade på fotbollen fast hon tycker det är dö trist.

Tjejerna var ute och eldade de sista tomteblossen. Nu var det lugnt och skönt, det small ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar