tisdag 3 januari 2012

Hej svejs!

Jag och tjejerna är fortfarande lediga, vi har det hur bra som helst.
Thomas han jobbar och sliter men han jobbar hemifrån så vi ser honom och vi käkar ihop.

Idag åkte vi till Ikea och handlade lite och käkade lunch vi är inte där ofta så det var mysigt. Jag fyllde på mitt förråd av ljus av alla slag. Jag eldar för fullt.

Jag har vänt totalt på dygnet så nu ska jag sätta mig och titta på ngn bra film kl är 00:00. Men jag älskar och sitta uppe sent när jag ej behöver gå upp i ottan imorgon.

Nu har EMIL kommit på besök och det är inte trevligt, det blåser rejält utanför kan jag säga. Nästan på gränsen till obehagligt. Jag fattar inte hur mkt stormar vi ska ha. Var är snön och kylan???? Hoppas att detta kommer jag älskar snö och kyla.

Må gott KRAM "Nettan"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar