lördag 4 juni 2011

Låååååååååååååååååååång ledig...........

Igår var vi hos min mamma i Mariestad och hälsade på. Hon tycker att det är så kul att träffa tjejerna speciellt. Å vilket väder vi hade 26 grader. Det var riktigt hot på lekplatsen. Sedan drog vi hem och tittade på fotbollen såklart Sverige mot Moldavien.












































Tjejerna vet att jag älskar blommor. Meja kom in med de här fina Lupinerna till mig. Så gulligt:

Här sitter våra 2 små datanördar och trivs:

















































Nu kanske jag hänger ut min man men han är inte jätte romantisk SÅ OFTA men han chockade mig när han kom med caffe latten. Kolla in han hade gjort ett hjärta, och jag smalt såklar.





















Förra veckan hade Meja konstutställning. Hon tyckte det var kul att visa vad hon gjort:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar