måndag 30 maj 2011

Solen skiner va gött....

Förra veckan så hade Fanny skapandeverkstad i skolan. Hon studsade upp alla dagar utan problem.
De pysslade hela veckan. Så i fredags fick alla föräldrar komma och titta på alla fina saker de hade gjort. Vi kunde även köpa saker och givetvis köpte jag jätte fina örhängen till mig, jag köpte de turkosa. Fanny har gjort de andra paren jag fick de rosa/gröna av henne och de i mitten ska hon ha själv. Visst är de fina.



I lördags var Meja bjuden på bio kalas de såg filmen HOPP. Hon var supernöjd med detta kalas såklart.
Då passade vi andra på att oxå se en film. Vi såg på RIO den var super bra, missa den inte.

Igår åkte vi till Överby köpcentra och handlade skor och kläder till Fanny. Vi eller iallafall jag tycker det är mysigt och gå där och shoppa.

Vi brukar gå till ett ställe och käka taccos och vi brukar alltid vara nöjda men inte igår.
Köttfärsen var stenhård jag var rädd att mina plomber skulle ryka.
Jag gick till en av tjejerna som jobbar där och både sa och visade hur köttfärsen var.
Hon gick till köttfärsen och rörde runt och sa -jag vet inte vad som hänt sedan gick hon tillbaks till kassan.
Där stod jag med min tallrik och fattade nada. Jag blev urförbannad, hon bad inte ens om ursäkt.
Så idag ringde jag hennes chef som var mkt trevlig och berättade vad som hänt. Han tyckte givetvis att detta var urdåligt. Han skulle ringa till dem idag och prata med dem/henne.
Så nästa gång vi åker dit får vi äta gratis. Jag fick hans mobilnr om det blev några problem skulle jag ringa direkt.
Jag brukar aldrig klaga men där gick min gräns och jag tyckte att det löste sig bra eller hur?

Sedan firade vi morsdag och hade det mysigt.

Ha en bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar