onsdag 6 april 2011

Va härligt....

Det är inte alla dagar man blir glad av att höra att man har en åldersförändring....... men det blev jag idag. Trot eller ej.

Jag har idag varit på en hudmottagning och visat en leverfläck/förändring i ansiktet.
Jag var faktiskt riktigt orolig för denna.
Men fina dr Magnus sa att jag kunde vara lugn det är inget farligt utan det är en åldersförändring......
Jag blev så himla glad att jag sa att jag ville pussa honom, han såg lite förskräkt ut men blev lugn när han förstod att jag skojade.

Men han ville ändå skrapa bort den och det fick han göra. Jag tyckte att det gick bra.

När vi åkte i bilen hem så tyckte jag att solen lyste lite extra på mig och Thomas.

Ha nu en bra vecka för det tänker jag ha. Kram "Nettan"

4 kommentarer:

  1. Åh så härligt! Själv ska jag iväg på arbetsekg alldeles strax, håll tummarna!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Hoppas verkligen att det har gått bra för dig.
    Kul att syrran din ska flytta hem igen.
    Jag du skriver mer sällan i bloggen än jag och jag har lite blogg torka. Jag tycker det är tråkigt att du skriver så sällan för jag tycker det är kul att följa din vardag.
    Jag är ledig imorgon det är så härligt.
    Ha en bra helg det var kul att höra ifrån dig
    Kram kram från mig.

    SvaraRadera
  3. Vad skönt Nettan, att det inte var en "dålig" fläck! Nu ska jag iväg till jobbet. Jobbar HEEELA helgen och Robban åker till Barcelona i dag. Såå tråkigt, för han kommer inte hem förrän på tisdag. Hälsa familjen!

    SvaraRadera
  4. Hej Tina!
    Ja det är underbart att det ej var ngt farligt. Kämpa på i helgen. Jag hade oxå velat åka till Barcelona. Må gott kram Fam Darberg

    SvaraRadera