fredag 4 februari 2011

Underbara fredag.......

Jag har ju fått en fast tjänst som skolsköterska årskurs 7-9 och jag är så glad för detta. Har bara jobbat 2 dagar så allt är nytt men det här blir toppen bra.

Så nu jobbar jag 80% det känns väldigt lyxigt men jag ska nog få tiden att gå...

Jag har tagit en ljuvlig sovmorgon och käkat en sen frukost framför morgon TV. Sedan har jag städat och plockat lite.

Idag har tjejerna haft kompisar med sig hem så de har skött sig själva.

Nu har Thomas köpt färska räkor som vi ska sätta tänderna i.

Sedan blir det fredagsmys framför Lets Dance. Min favorit är Figge Norling men även som skådis.

Jag måste bara tipsa om ett favorit program som jag tittar på. Har ni sett DEN RESANDE IDIOTEN tors på TV 1 kl 22:45? Ni måste bara titta på detta. Jag sitter bara och vrålgarvar och tårarna bara rinner. Thomas tror att jag blivit galen.

Ha nu en härlig helg KRAM från "Nettan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar