söndag 30 januari 2011

Ännu en underbar helg är snart över...............

Idag kom jag upp lite senare än resten av familjen. Dukade min favorit frukost och käkade den framför nyhetsmorgon och min favorit Tilde De Paula.



































Igår var vi på party hos Fam A. Meja har pratat om detta hela veckan att vi skulle på party och party blev det. Som vanligt hur mysigt som helst.
Vi åt fantastiskt god mat.
Förrätt: En röra med creme fraiche och räkor med knäcke bröd till.
Huvudrätt: Hasselbackspotatis med fläskfile och den godaste salladen jag ätit.
Efterätt: Min vitchoklad pannacotta ur god fast jag själv gjort den.
Nattamat: Ost och kex.
Ingen dålig meny va????????????

Här kommer lite "Party" bilder.

























































Thomas och tjejerna är på simning. Jag har lite egentid bla bloggar, städar och fixar lite. Snart ska jag kolla på handbollen, Sveriges bronsmatch HEJA HEJA.

I em ska jag fixa tacos och som vanligt ska vi kolla in vad solsidan har att bjuda på.

Sköt om er och ha en härlig vecka KRAM från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar