måndag 6 december 2010

Va fort helgerna går.....

Jag har haft en underbar helg med lite smått och gott.

* Fannys kompis Alice följer med oss hem en hel del och hon har döpt vårat hem
till fritids Pärlan.
I fredags stämde det verkligen jag hade som mest 6 barn, men det gick hur
bra som helst. Underbart när de har kompisar att leka med.

* I lördags åkte jag och min goa kompis Gisela till Ullared och shoppade. Fatta att
man går upp kl 4.45 en ledig dag. Inte klokt men det var hur kul som helst. Nu är
jag nästan färdig med mina julklappar toppen toppen.
Jag måste bara rekommendera ett ställe där man kan äta tai buffè för 79 kr.
Det var fantastiskt gott och fräscht. Ligger utanför stora byggnaden.

* Igår tog jag det lite lugnt medan tjejerna och Thomas var och simmade. Sedan körde
vi igång lussebulls bak. Lite julmusik i bakgrunden så infann sig lite
julstämmning. Jag bara älskar den här årstiden.

Nu ska jag ta en caffe latte. Försöka lägga mig i hyfsad tid ska på utbildning
imorgon ska bli kul.

Ha en bra vecka kramar från mig.







Meja bara älskar sin pappa hur mkt som helst. Syns det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar