tisdag 14 december 2010

Hej alla bloggisar.....

Gu va det var längesedan jag skrev men det är rätt hektiskt nu. Är det några som känner igen sig????? Men jag älskar den här tiden så jag klagar inte fast bloggen blir lite lidande.

Jag fick riktig julkänsla i söndags varför??? Jo för vi drog in till Liseberg och det var ett helt fantastiskt väder. Massor av snö och -6 grader kallt.

Men det var riktigt kallt, och lite rått så vi blev lite frusna.
Så vi gick in och käkade en god middag och värmde oss efter ett tag.
Vi var där i ca 3 timmar det var hur mysigt som helst och THOMAS gnällde inte en enda gång(min man är allergisk mot platser med mkt folk he he)

Barnen gillar och ta gosedjur med sådana där "klor" fattar ni?
Både Fanny och Meja vann på 1:a besöket och då var hela kvällen räddad.
De hade riktig tur de vann 4 st gosedjur var. Nu får nästan inte Meja plats i sin säng för nu ligger de 4:a gosedjur på rad och hon på kanten.

Ha en bra vecka allihopa nu ska jag gå och skriva Julkort...












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar