fredag 8 oktober 2010

Ljuvliga fredag.

Underbar ledig fredag.

Passar på att ta en ljuvlig sovmorgon. Tar en dusch utan att stressa. Käkar en ja det blev en god brunch framför efter tio.

Hämtade Meja från skolan och sedan gick vi till frissan. Vi klippte oss samtidigt så vi fick varsin frisör.

Mejas frisör frågade hur hon ville klippa sig. Hon sa jag vill ha hår i ögonen detta är lika med lugg. Jag tyckte inte lugg men vi kompromissade så det blev en liten sne lugg.

Sedan fick hon välja figurer och färg. Fanns massor av härliga färger och roliga figurer. Meja ville ha svarta döskallar öj öj öj. Men hon blev fin och lite fräck.

Nu har min "gubbe" kommit hem så ikväll blir det hämt pizza. Sedan gäller idol och fredags mys.

Hoppas att ni har det bra allihopa. Ha en go helg kram "Nettan"
































I tisdag hade vi skolsköterskor möte hemma hos mig. Det är ett jätte trevligt gäng.

Jag fick ljuvligt god choklad och det var en otroligt vacker blomma jag fick eller hur.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar