söndag 3 oktober 2010

Här har vi firat till 1000.

Vi började i torsdags och fira Thomas som fyllde år.
Då käkade vi lite gott på kvällen och fikade en god prinsess tårta.

I fredags firade jag och Thomas att vi varit gifta i 5-år fattar inte hur fort tiden går. Vi har haft 5 härliga år tillsammans och med våra fina tjejer.
Jag fick jätte fina röda rosor av Thomas se bilden.

Mina svärföräldrar Siv och Leif och kusinen Moa kom hit i fredags. Så vi har haft en mysig helg ihop.

I lördags kväll gottade vi oss i färska räkor och havskräftor inte dumt. Avslutade med ost och kex.


I lördags åkte vi till mitt favorit shopping ställe Överby. Fanny och Meja fick var sitt Nintendo DS både födelsedagspresent och julklapp från farmor/farfar och gammelfarmor och gammelfarfar. Fatta att de var nöjda.

Vi ska ju åka utomlands och då kommer de komma till användning.
Vi passade även på på att äta en god tacos buffè



Jag älskar att få blommor:



Så nu sitter jag och pustar ut lite efter denna helg. Ska sedan ta en god caffe latte och se på ensam mamma söker.

Hoppas ni har det bra. Ha en härlig vecka kram från mig.

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar helg ni har haft!!! Snart dags för lite sol och bad...vad ni gottar er :)

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Ja vi har det himla bra. v 44 bär det av till Teneriffa men jag är lite konstig men jag älskar höst och vinter. Inte jätte sugen på 30 graders värme. Men det bästa är att kunna bada ordentligt, jag brukar vara som ett russin.
    Men ni är ju aktiva som hejsan fattar inte att ni orkar.
    Må gott KRAM "Nettan"

    SvaraRadera