fredag 23 april 2010

God morgon eller rättare sagt god fm.....

Idag är det min lediga fredag tjohooooooooo.

Startade som vanligt med en liten sovmorgon.
Meja fixade frukosten, mysigt att bara vara och ej stressa.

På programmet idag så ska jag städa, tvätta och fixa för det kan jag säga att det behövs verkligen.

Vi väntar på Fanny som kommer lite senare. Idag ska hon ta hem sin kompis Ebba.
Ikväll ska det på tjej middag till "Vickan". Jag har tänkt att jag ska fixa dem lite innan bla locka håret.

Annars ska vi ta det lite lugnt i helgen. Imorgon ska Meja på kalas och söndag har Fanny avslutning i sin simning så nog finns det att göra.

Vi hoppas på fint väder för vi har tänkt att grilla i helgen.

Nu ska jag gå och fixa en caffe latte gu va gott.

Ha nu en härlig fredag KRAM "Nettan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar