måndag 19 april 2010

Ett livs tecken från mig......

Hej på er!
Nu har jag fått lite inspiration. Vi har varit i Malmö under helgen. Min systerdotter Malin har haft 30-års fest. Vi har haft jätte mysigt och bara kopplat av.

Var bara tvungen att fota efterätts bordet det var helt ljuvligt gott.
















Här är polis Malin som fyller endast 30 år:
















Malins hund Hedda som är riktigt mysig fast hon är en hund:
















Min underbara syster "Anki":
















Min "gubbe" Thomas:
















Jag hade en jätte kul kväll fast det inte ser ut så:
















Så här trött blir man när man varit på fest:

















På fredag kväll gick vi och käkade på hotellet. Det var mkt gott och trevligt.

Känns alltid tryckt att ha med en polis vid bordet.
























Här är lite bilder på hotell Scandic Kramer. Ligger mitt i smeten detta kan vi verkligen rekommendera:




2 kommentarer:

  1. Va mysigt ni har haft det...och hotell Kramer som är så fint, gammalt hederligt hotell!!! Saknar dej på jobbet...där är för j-ligt...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!
    Vi hade det toppen. Idag min lediga fredag jag/vi njuter. Va nyfiken jag blev ang jobbet.
    Hoppas du mår bra kram "Nettan"

    SvaraRadera