torsdag 25 mars 2010

OJ OJ OJ....

Idag fattade jag ingenting när jag kom ut efter jobbet.
Jag har haft inbokade elever hela dagen och då har jag dragit för gardinen i mitt enda fönster.

Fatta att det var 14 grader, vindstilla och sol. Jag tog till och med av mig min jacka. Tog en härlig promenad innan jag hämtade Meja.

Idag händer det roliga saker. Tjejerna har pratat hur länge som helst om detta.
Vi ska nämligen gå på den årliga Bolivia basaren på deras skola.
De har bla loppis, säljer hembakt har lotterier osv.

De får var sin tid och så står de och säljer lite grejer med sina kompisar.
Alla pengar skänks till Bolivia. De har haft detta massor av år.

Fanny har redan gått de ville vara tidiga till loppis för de hade sett fina saker som de ville köpa. Hon har fått med sig lite pengar som hon får handla för själv. De är några tjejer som ska gå ihop alldeles själva, nu känner de sig stora.

Jag har varit himla dålig på att blogga denna vecka dels har jag haft fullt upp men sedan har jag känt mig rätt sleten och trött. Inte orkat helt enkelt.
Jag får ta och skärpa till mig.

Nu är det dax att gå till Boliviabasaren.

Må gott kramar från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar