lördag 27 mars 2010

Hallå eller...

Har precis kollat på körslaget ja det var ju ett udda slut helt klart.
Tyckte att båda skulle gått vidare så kunde 2 st åka nästa gång istället.

Ja idag har det varit full rulle.
Idag hade jag faktisk bara en liten sovmorgon men det är helt ok när man ska till frissan.

Jag har en ur bra frissa som heter "Madde". Jag är alltid gör nöjd när jag kommer därifrån. Även idag är jag mkt nöjd. Hon har klippt upp håret och gjort slingor i några färger. Kul att få lite vår hår....

Nu ikväll har vi bara varit Thomas jag och Meja känns lite konstigt. Fanny sover hos sin goa kompis Alice. Detta hade hon längtat efter länge.
Äntligen fick hon gå iväg med väskan full av Bratz.
Hon fick låna min mössa jag tyckte den passade henne bra. Se nedan.

Nu har vi hyrt Wallander, Vålnaden ska bli kul att se.

Ha en bra lördag kväll så hörs vi.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar