tisdag 2 februari 2010

Underbart att pulsa i snön...

Jag har haft en bra dag på jobbet. På fm idag har jag fått hjälp med det nya data systemet. Hjälp vad mkt ny information som ska in men kul att få jobba med nya saker. Det är väldigt inspirerande.

Jag har inte så lång resväg längre till jobbet och det är helt underbart.
Jag känner mig så otroligt mycket piggare.

Sedan pulsade jag hem i snön, å jag bara älskar detta.
Hämtade tjejerna på skolan. Meja låg på soffan och vilade när jag kom, då vet jag att hon inte mår bra. Annars är det full fart på henne.

Mycket riktigt så har Meja feber men inga andra symtom.
Jag får vara hemma med henne imorgon så hon får vila och krya på sig.

Ikväll är det mitt favorit program på hela veckan och det är Mästarnas mästare.
Så detta ska jag kolla på ikväll. Har ni inte tittat på det och gillar sport så kolla in detta.

Må gott sköt om er KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar