söndag 31 januari 2010

Ja se det snöar.....

Vilket vackert vinter landskap vi har och nu snöar det massor igen.
Jag bara älskar detta får gärna vara så här hela februari.

Idag har jag haft en lugn söndag jag har plockat och fixat.
Tjejerna har varit och simmat och spelat innebandy.

Snart ska vi börja laga lita käk.
Idag blir det kyckling, pommes frites och sallad.

Igår var vi på fest hos våra grannar fam S.
Som vanligt hade vi väldigt kul.
Käkade och drack gott.
Sedan roade vi oss att spela spel, På spåret och Buzz spel det var himla kul men svårt.

När det är dags att gå hem så är det fantastiskt att man har "kryp avstånd".

Jag var dålig på att ta kort alla blev ej plåtade men här är några kort från lördags kvällen.

Må gott allihopa KRAM från mig.

Meja hon hittade en kikare och tittade genom den hela kvällen. Thomas gosar med pudeln Molly:
















Jag och Magnus poserar:
















Jeanette och Thomas. Thomas ser full ut men det är han inte:
















En glad Wilma med pudeln Doris:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar