lördag 9 januari 2010

Hej på er i denna sena timma...

Nu har vi kommit hem från Thomas mamma och pappa.
Vi har haft det jätte mysigt.

Men vi åkte hem lite tidigare för magsjuka började härja hos Thomas syster.
Fy sure vi har haft nog av detta så vi flydde fältet.

Idag har vi haft en go sovmorgon och en lååång frukost.
Plockat bort Jul sakerna känns faktiskt riktigt skönt.
Jag brukar tycka att det är så tråkigt annars.

Idag har jag även pluggat in lite material lite förberedande innan jag ska börja som skolsköterska. Jag ska ju snart börja ska bli hur kul som helst.

Thomas han fixade gott käk som vanligt han bjöd på Pasta Carabonara super gott.
Vi har tittat på Robinson med tjejerna, de tycker att det är jätte spännande.

Vi har lagt tjejerna.
Nu sitter vi och dricker te och jag har tänt massor av ljus riktigt mysigt.

Igår hade jag både tid hos tandläkare och barnmorska skönt att få det överstökat innan jag börjar jobba heltid.
Man kan hålla sig för skratt för båda.

Sedan när detta var klart var ja ju tvungen att fira lite.
Finns nästan inget bättre sätt än att shoppa.
Åkte till mitt favorit shopping center.

Ofta köper jag till barnen men denna gång var det bara till mig.
Köpte en silvergrå Bolero,en snygg kofta,Klänning och svarta gympadojor med lack detaljer.
Sedan satte jag mig och tog en Caffè Latte och en macka.
Det är gött att vara själv ibland.

På kvällen käkade vi tacos och såg sedan på Lets dance.

Må gott kram från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar