tisdag 12 januari 2010

Hej Hej!!!!!!!!!

Kommer ett kort inlägg.
Känner mig bra sleten.
Thomas åkt till Örnsköldsvik i natt men han kommer hem imorgon igen som tur är.
Är faktiskt svårt att hinna med allt själv.

Tuffast är det på morgonen fixa tjejerna, lämna dem, 3 mil in till stan och börja jobba 7:30. Som tur är har jag underbara kollegor och bil.

Men tjejerna är ju helt fantastiska inget gnäll ingenting utan bara är så enkla.
De är mina ögonstenar.

Måste berätta vad Fanny gjorde i Mån.
De har en bok som de tar hem på mån som vi föräldrar får läsa vad de ska göra hela v.
Där stod vad de önskade säg mest när Fanny frågade mig vad jag trodde att hon önskat sig tyckte jag det var urlätt givetvis en HUNDVALP.
Vet ni vad hon hade önskat sig?
Att hennes morfar inte skulle vara död........
Helt fantastiskt då blev jag så himla stolt.

Nä nu ska jag hoppa i bingen och läsa min nya Amelia.
Blev ju faktiskt inte så kort inlägg ändå.

God Natt kram "Nettan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar