tisdag 5 januari 2010

Äntligen uppe i Nävekvarn och svärisar..

Hallå på er.
Äntligen är vi uppe hos Thomas mamma och pappa vi har ju gjort ett försök tidigare som sagt.

Idag har vi varit inne i Nyköping och shoppat gu vad jag tycker att det är kul.
De andra 3 höll sig för skratt.
Bytte lite storlekar på kläder som de fått men hittade massor av annat oxå.
Bla snygga svarta boleros med päls till tjejerna osv.

Jag hittade en svart lite längre kofta till mig med lite glitter ja den är snyggare än vad det låter på beskrivningen..

Käkade lite lunch på Mcdonalds det uppskattas alltid av tjejerna såklart.
Jag köpte en texmex hamburgare och den var faktiskt rätt god.

Det underbara vädret håller i sig här är det massor av snö,sol och -16 grader faktiskt rätt kallt tycker även jag.

Ikväll ska vi till Thomas syster och familj och käka en försenad Ny Års middag.
Ska bli kul. Jag ska fota lite så att ni får se hur vi har haft det.


Lite fina vinter foton från Siv å Leifs veranda:



















Fanny har visst hittat kamran igen fotat Dessie och henne själv:

















Så här kul har vi när vi bilade upp. Meja frågar redan efter 10 min när är vi framme? Resan tar ca 4,5 timmar:


















I förrgår var vi ute och tände tomtebloss i massor spännande tyckte brudarna:

















CARPE DIEM: Vi hörs "Nettan"

2 kommentarer:

  1. Fina bilder som alltid! Tänk att ni ändå kom iväg tillsist :)

    SvaraRadera
  2. Hej din gamla galosch!
    Ja kan man tänka sig. Riktigt oväder här men mysigt, ska nu sätta in lite bilder. Hörs kram "Nettan"

    SvaraRadera