söndag 3 januari 2010

Ännu en underbardag...

Som vanligt när vi är lediga softar vi på morgonen idag inget undantag.

Vi passade på att åka till pulkabacken idag också. Idag följde Alice med.
Vi hade ca -10 grader, sol och massor av snö vad kan man mera begära?

De åkte som hejsan 3 på en snowboard inte dåligt.
Meja hon åkte in i det enda trädet som fanns 3 ggr men det gick bra som tur var.

Sedan fick vi fint besök av min syster och delar av hennes familj.
De tittade in på en fika innan de fortsatte hem till Skåne.

Ha en bra kväll KRAM KRAM.

Min underbara syster "Anki":
















Min svåger Magnus han ser nöjd ut:
















Min coola systerdotter Malin:
















Lite bilder från backen.

Mysiga Alice:








2 kommentarer:

  1. Super fina vinterbilder! En vecka till...njuuuuut! kram

    SvaraRadera
  2. Hej snygging!
    Tack. Imorgon gör vi ett nytt försök att åka till svärföräldrar ska bli kul.
    Ha en go vecka du oxå. Vi hörs kram från mig.

    SvaraRadera