söndag 25 oktober 2009

Vilket höst rugg......

Underbar sovmorgon det är bland det bästa som finns. Sedan intog vi en go frukost.

Idag körde jag Meja till sin första innebandy träning,hon tyckte det var jätte kul.
Jag har ju spelat innebandy och det vore himla kul om ngn ville hålla på med denna super roliga sport.

Fanny åkte till sin simmning.
Jag åkte till Överby köpcentrum passade bra i detta regn.
Köpte snygga stövlar till mig och hittade mkt snygga kläder till tjejerna.
Kanske sätter in lite bilder imorgon.

Igår hade vi Mejas bowling kalas och det blev väldigt lyckat.
Det var 12 st barn så det var fullt ös.

De började med att bowla 1 timma och sedan fick de hamburgare och dricka.
Efterätten blev en go glass.
Sedan var det present öppning och hon fick massor av fina presenter.
Som avslutning fick de med en godis påse so vi hade fixat.

Från bowlingen fick Meja en T-shirt och ett presentkort att hon får komma och bowla gratis 1 timma.
De fixar så himla bra kalas.
Vi har bokat om 2 v igen då är det dags för Fannys 8-års kalas.

Denna vecka har jag tagit ledigt även jag ska ha höstlov. Har inte fattat detta än men det ska bli helt underbart.

Nu ska vi se en dvd och dricka kaffe.

Sköt om er kram från mig.

Här kommer lite bilder från gårdagen, allt ifrån styling innan festen till själva bowlingen.





























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar