tisdag 27 oktober 2009

Oj känns som vår idag.......

Vilket härligt väder vi har idag känns nästan som vår. Minst sagt så är det skiftande väder.

Idag så stod det klippning på programmet på tjejerna.
Fick en härlig promenad till frissan i stålande sol.

Vi klipper oss på salong Jessie och "Madde" en super duktig frissa och även en härlig tjej. De blev hur fina som helst se bilder nedan.
Jag ska klippa mig på fredag men då kommer det inga bilder.

Vi hade bestämt att vi skulle gå till cafè blå efter klippningen.
Våra grannar Jeanette och Wilma hängde på.
Även Alice har varit med, hon har sovit över hos oss inatt.

Nu ikväll har jag fixat tacos till oss. Det är tjejernas favorit och de var mkt nöjda.

Nu känns det som jag har varit igång hela dagen så nu ska jag softa lite ikväll.
Ska bla kolla på Äntligen hemma se om man kan få lite insperation.

Ha en bra kväll vi hörs "Nettan"

Vår gulliga frissa "Madde":













Så här såg Fanny ut innan:













Så här fin blev hon vilken skillnad:














Meja innan klippningen:













Så här fin blev hon, vilken skillnad:














Här har vi grann kärringen Jeanette. Hon gillar inte att jag säger så men det är på skoj. Till saken hör att hon är yngre än mig:













Kompisarna Fanny, Alice och Wilma:













Här mumsas det gott fika:

5 kommentarer:

  1. WOW!!! Vilken skillnad...klart de var fina innan...men WOW!!! Hälsa Fanny att jag tycker att det blev super duper fint! :)

    SvaraRadera
  2. Hej "grannkärringen" fina kort du lagt in förutom det på mig då blä!
    Kul att läsa din blogg måste ta tag i det själv nån dag när jag får extra mycket inspiration.

    kram kram från Jeanette

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa.
    Ja visst var det stor skillnad. Vi ska klippa dem oftare helt klart.
    Må gott i söder kram "Nettan"

    Hej Jeanette!
    Tack för igår det var mysigt kanske vi hinner med en fika imorgon hos mig? kram "nettan"

    SvaraRadera
  4. O så fina mina små troll blev. Ni ser ut som om ni skall gå på fest.
    Puss och kram från farmor som längtar efter er.

    SvaraRadera
  5. Hej Siv!
    Visst är vi lika he he. Tjejerna längtar efter er oxå. Det dröjer ju inte så länge.
    Må gott kram från fam Darberg.

    SvaraRadera