lördag 26 september 2009

Shopping time....

Hello bloggers lovers!

Idag skjusade vi Meja på 6-års kalas till Emelie.
Sedan passade jag och Fanny på att åka och shoppa. Skulle inte vara borta sålänge men hupp så hade det gått 4 timmar.

Vi köpte en snygg rosa skidjacka till Fanny. Snygga höst och vinter stövlar. (se nedan)

Till mig köpte jag svarta tallriks u-lägg. Korjar att lägga barnens vantar och mössor osv. Sedan har jag länge letat efter en snygg ljuslykta att ha ute och den hittade jag idag.(se nedan) Den är mycket snyggare i verkligheten.

När jag bloggar fixar Thomas maten, idag blir det hans goda köttfärsås och spagetti.
Det är tjejernas favorit rätt.

Nu är Meja redo för kalas:





























































Meja är mkt koncentrerad hon sitter och syr igen sin fina kanin som hon gjort:
´































Ha en mysig Lördag kväll KRAM "Nettan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar