fredag 25 september 2009

Bloggtorkan hänger i........

Hej på er.

Ja,bloggtorkan hänger i men men.
Idag min underbara lediga fredag. Som vanligt kom jag till ett färdig dukad frukostbord och en mkt nöjd Meja. Även jag är mkt nöjd såklart.

Som vanligt ska jag göra roliga saker bla städa,tvätta och fixa.
Men man känner sig nöjd när vi slipper det i helgen och då kan vi hitta på roligare saker.

Veckan som gått har varit helt ok. Thomas bortrest tisdag och onsdag och då blir det mkt tuffare för mig. Ska lämna barnen,in till jobbet 3 mil,jobba 8 timmar,hem 3 mil,hämta barnen,handla lite snabbt,fixa käk,läsa läxa med Fanny,"hänga" med tjejerna,lägga barnen,plocka ihop alla saker för barnens morgondag+min egen.

JAG BEUNDRAR ALLA ENSAMSTÅENDE FÖRÄLDRAR.

På jobbet är det fullt ös. Mkt planering av kommande vaccinering.
Hörde på nyheterna att vaccinet kan dröja 1 vecka till,jag är faktiskt inte förvånad.
Hoppas givetvis att vi får den tidigare så att vi kommer igång.

När jag går hem från jobbet passerar jag en underbar blomsteraffär. Igår kände jag för att belöna mig själv efter denna tuffa vecka. Jag köpte mig en fin blomma se nedan. Den står nu på köksbordet och lyser upp.

Nu ska jag fixa mig en god Caffe Lattè i min underbara espressomaskin och kolla in vad Malou har att bjuda på i Efter tio. Detta innan jag tar tag i alla måsten.

Vi hörs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar