fredag 4 september 2009

OJ OJ bäst å skriva fått "skäll"

Länge sedan jag skrev. Har faktiskt inte haft tid. Har fixat med ett projekt som tagit massor av tid. Projektet är hemligt än så länge.

Åsa min bla blogg kompis har "skällt" lite och även varit lite orolig för att jag ej varit inne på ett tag. Lite gulligt att ngn saknar en.

Jobbat hela veckan, sitter bla i telefon rådgivning. Mycket frågor om svininfluensan eller som den nu kallas den nya influensan. Jag drömmer om influensan på nätterna, inte bra.

Idag är det min härliga lediga fredag. Jag och Meja gick upp tidigt 7:15 när Fanny åkte till skolan.
Som vanligt en lååång och god frukost.

Idag har jag haft mkt energi. Städat hela undervåningen. Bytt till mina nya gardiner både i köket och storarummet. Åsa ville se hur de såg ut.

Fanny tog med Alice hem efter skolan.
Det är verkligen bioväder.
Nu har de fått lite popcorn och tittar på discodaggarna. Det är väldigt tyst från övervåningen de verkar nöjda.

Nu laddar jag och damlandslaget i fotboll för matchen ikväll mot Norge.

En ngt sömnig Meja vid frukosten:













Mina nya köksgardiner de är mkt snyggare i verkligheten:






























Gardinerna är likadana som i köket fast svarta lite svårt att se:


















Hoppas ni får en go fredags kväll KRAM "Nettan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar