söndag 2 augusti 2009

Tillbaka till verkligheten imorgon.

Idag har vi haft en fixardag innan jobb och skola börjar imorgon.
Hur fort kan 5 veckor gå???????

Idag har vi fått ett ursnyggt vitrinskåp till köket av våra grannar. De hade ingen plats för detta. Men det hade vi och nu kan jag köpa lite glas och porslin till.
Jag har fyllt på lite idag och det blir mkt snyggt.

Vi har avrundat kvällen med att grilla kyckling, till detta pommes och mycket goa grönsaker. Det bästa av allt att vi har kunnat sitta ute och äta.
Tjejerna älskar att sitt ute. Det blev en bra avslutning.

Jag ska avsluta min kväll med en film såklart Boy A.

Ha det gött kram "Nettan"















En ur trött Meja som lekt hela dagen.













Fanny ser nöjd ut med sin dag som hon och Wilma har lekt.

















Det serverades ingen alkohol fast man kan tro detta.

















När jag satt här vid datorn kom en ny badad Meja och frågade om jag kunde göra en turban på henne som jag brukar ha. Visst blev hon fin???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar