onsdag 5 augusti 2009

Jodå jag lever.....

Började jobba i måndags och då fick man verkligen visa färg.
Mina gulliga kollegor hade planerat så bra de kunde åt mig, jag hade inte behövt oroa mig. Men det var gärnet kan jag lova.

Men man är seg i deg alltså. Tar några dagar att komma in i vanliga rutiner.
Som tur är jag ledig på fredag då då kan tjejerna och jag softa lite.

Meja har börjat i 6:års så nu är det fritids som gäller i några veckor.
Hon tycker att det är toppen kul.
Fanny är på samma ställe så hon har tagit hand om henne lite extra.

Nu sitter jag här och bloggar och Thomas står och lagar mat åt oss, låter inte helt fel va? Han gör sin ur goda köttfärs sås.
Sist när jag gjorde denna rätt fick vi kasta alltihop det var helt oätligt.
Jag hade kryddat dö äckligt. Så nu skyller jag på detta så klart.

Sist när jag skrev så skulle jag titta på filmen Boy A den ska ni se den var kanon bra.

Nä jag kanske får gå ut och hjälpa till lite.

Kram på er alla "nettan"

2 kommentarer:

  1. Nu har du klarat av din första arbetsvecka...själv så bävar jag redan...Börjar ju om knappt två veckor, suck...Hoppas att det är lugnt då så man kan komma in i det i lugn och ro...Annars verkar ni haft en skön semester! Ses snart! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hallå bruden. Du har allt tur med vädret. Vilka härliga bilder du satt in. Kul att se.
    Tänk inte på jobbet det ordnar sig alltid.
    Jag har oroat mig i onödan jag fick mkt hjälp speciellt B-M K var kanon.
    Vi ska på Madonna på lör bara Fanny kryar på sig. Vi hörs/syns kram "Nettan"

    SvaraRadera