fredag 11 januari 2013

Underbara fredag..

Idag har jag varit på info/kurs på ungdomsmottagning. Riktigt intressant, alltid bra att uppdatera sig....

Men nu är jag och tjejerna hemma och fredags myser. Vi sitter och väntar på Thomas som ska köpa med sig mat ev blir det McDonalds.

Idag hände en kul grej när jag skulle med bussen. När jag ska betala säger han, vuxen eller ungdoms biljett det är 20 år. Jag gap skrattar och tittar på honom för jag tror han skojar men det verkade inte så.. Jag ska till optikern på fredag jag tror han borde följa med.
Men jag är en tvärhand hög når knappt över där han säljer sina biljetter, har tofsar och en basker med glittrande stenar på....
Men han har gjort min helg iallafall puss på dig.

Den här helgen ska vi ta det lugnt och bara vara. Ja vi ska slänga ut Julen och städa men det ska bli gött att bli av med den.

Men vi har fått mkt snö hos oss det är så vackert, hoppas det får ligga kvar. Ska nog passa på att åka pulka med barnen i helgen.

Nu ska jag kolla på skidskytte i like.

Hoppas att ni alla får en bra helg

Kramar från mig

2 kommentarer:

  1. Vilken trevlig chaufför! Men du ser ung ut Nettan, även om 20 var lite väl ungt ;-) Du ser väldigt bra ut också <3 Kram och trevlig helg
    från systeryster Tina

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Tina för en MKT snäll kommentar rakt igenom. Jag känner mig faktiskt inte så gammal som jag är heller, som tur är... Här slänger vi ut Julen känns skönt. Hoppas ni också får en härlig helg. Kramar från mig. Hälsa fam.

    SvaraRadera