lördag 19 januari 2013

Det är bara att...

Konstatera att man börjar bli gammal.
Det sa optikern till mig idag. Typiska ålders förändringar hm...

Jag gillade mera busschauffören förra veckan..

Jag behöver iallafall läsglasögon och andra glasögon när jag ska ex köra bil.
Har hittat några snygga ni får se dem fram över.

Idag har vi lånat bort Meja till kompisen Ida. Spännande att få sova över hos kompis.

Fanny kom hem rätt tidigt så vi har myst på sedan i em.

Jag fixade en ost och skinkpaj, jag tar Västerbotten ost det är pricken över i:t.
Den är en favorit helt klart.

Sedan har vi kollat på Gladiatorerna och på spåret och käkat kex och illaluktande men goda ostar till.

Nu sover Thomas djupt efter en hektisk vecka.

Å jag ligger och bloggar. Snart dags att sova för imorgon ska vi titta när Meja spelat inomhusfotboll. Ska bli jätte kul.

Hopas att ni får en bra helg kram från mig









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar