lördag 13 oktober 2012

Vilken dag...

Jag och mig kompis Gisela hade verkligen en heldag ihop igår. Så himla kul.

Första stoppet var Ullared i 7 timmar. Hittade hur mkt bra saker som helst. Många bra presenter till tjejerna som fyller år snart och även bra julklappar.
Hittade även roliga saker till mig bla kläder, sjalar, gardiner och lampor.

Sedan körde vi mot GBG igen.
Mötte Katarina och Ann.
Gisela hade nämligen fixat biljetter till vitt och fräscht med Lindström och Schyffert.
De var hur bra som helst. Vilka grabbar...
Hon bjöd mig på detta tack snälla Gisela för en toppen kväll och dag.

Känner mig lite sliten men nu ska jag städa undervisningen så att jag kan sätta upp mina snygga gardiner och lampan. Det är dock inte vitt men fräscht.

Hoppas ni andra får en mysig helg kram från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar