lördag 28 juli 2012

Underbart...

Ännu mera sport så underbart. Å jag har semester dessa veckor. Blir nog några TV-timmar.

En härlig OS-invigning tycker jag.
I LOVE mr Bean.

Imorgon gäller bl.a. Fotboll och handboll.

Ikväll har vi varit på en super mysig och super god grill hos fam A.
Åh vilket toppen väder, massor av sol och 24 grader kl 19:00. Satt ute länge och myste på deras nybyggda altan.

Sov gott


                                        De sitter på ljugar bänken Fanny, Alice och Meja.
Min snygge man.
                  Här satt vi och åt en superb middag, det var bla det godaste jag har ätit någonsin.




Mysiga Jonas och Gisela.
Fina Fanny.
De fixade dagens till mig för de vet att detta är min favorit, så gulligt.
De hade gjort egen lakris glass hur god som helst.

Vi satt länge på altanen och njöt denna kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar