fredag 2 mars 2012

En sammanfattning vad som hände förra helgen..

I söndags fyllde jag år....

Min syster "Anki", svåger Magnus och Emmas min systerdotters barn Ida och Filip kom och förgyllde min dag.

Jag blev uppvaktad till 1000. Många ringde, sms:ade och jag fick hälsningar via min mans facebook det var jätte kul. Fick en underbar tulpan bukett av min granne Jeanette tack igen.

Jag fick en present av min man, jag har önskat mig den länge annars hade jag nog blivit sur... Jag fick ett gå/löpband som jag ska inviga nu tänkte jag.

Den här helgen ska vi ta det lite mera lugnt tänkte vi. Nu har skidskytte VM börjat jag älskar skidskytte så det ska jag kolla på i helgen.

Hoppas ni får en bra helg KRAMAR från mig.

Anki och Magnus.

Polarna Meja och Filip.
Ida och Fanny har alltid roligt när de träffas.
Thomas han fixade och donade hela dagen för mig. Han lagade bla maten(men det är ju inget han bara han gör när jag fyller år)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar