fredag 3 februari 2012

Mums...

Så här har min underbara lediga fredag sett ut.

Soooovmorgon.
Lååång dusch.
Frukost till morgon-TV(dock inspelad)
Kollat mejl osv.
Städat och plockat undan.
Kollat lite på skidor.
Käkat lunch.
Fikat semla.
Varit med Meja på innebandy.
Käkat taccos.
Tittat på På spåret.
Sitter nu och bloggar när alla har lagt sig.

Som ni ser så har jag inte överansträngt mig precis utan jag har haft en mysig dag.

Må gott och hoppas ni får en härlig helg Kramar från mig.

Thomas kom hem lite tidigare idag å då blev det Semelfest. Det är min favorit. Jag fyller år nu i februari och då önskar jag alltid Semla istället för tårta.

Semlan slukades fort av Meja.

Alice tyckte det var tur att hon hängde med idag när det serverades SEMLA.

Fanny blir så himla fin på kort.

Fanny och Thomas, han dricker bara kaffe om ngn undrar.

En ngt trött Mimmi Mouse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar