onsdag 28 december 2011

God fortsättning...

Hej på er alla. Hoppas ni haft en lugn och skön helg. Här kommer en resumè från min/vår helg.

Sköt om er vi hörs Kramar från mig.

Annandagen roade vi oss med att åka till Build A Bear. Denna bild tog vi sist när vi var där. Nu fick vi köa in. Det tog 1 timma innan de fick sitt djur och sedan fick vi köa igen när vi skulle betala. Men det var det värt sa tjejerna, de gnällde inte en gång. Thomas och jag var nog måttligt roade men men.

Vad gör man inte för sina barn... Men Thomas ser måttligt road ut.

Meja valde en pingvin med cheerleader kläder.

Fanny valde en brun hund med fotbolls kläder.

Efter allt köande behövdes lunch och vi hamnade på Mcdonalds. Det var riktigt gott.




På Juldagen åkte vi till min syster och familj i Skåne. Där får man alltid Julstämning trots utebliven snö. De brukar bjuda på kalkon en dag och den var färdig när vi kom ner. Det smakar helt fantastiskt gott.


Malin och Fanny.

Jimmy.

Min underbara syster Anki.

Snygg Jens.

Emma och Jimmy ser ut att trivas.

Ida och Fanny har kul ihop. De har oxå fått fina mössor av Anki.

Filip och Meja håller ihop i vått och torrt. Meja avgudar Filip.

Meja i sin fina stickade mössa som hon fick av moster Anki.

Här har vi Humle och Dumle dvs svåger Magnus och Thomas. Så här glada blir de när de pratar om favorit laget Djurgården. Jag fattar inte detta.

Jag sitter och myser, alltid lika mysigt och hälsa på syster och familj.

Ida och Fanny hittade lite snygga klänningar. Brudklänningen har min mamma gift sig i fatta hur liten hon var.

Min systerdotter Malin är inte frisör men hon är gör duktig på att klippa. Hon klippte både Fanny och Meja, de blev jätte fina.


Vi kör alltid "julklapps leken" Det är tjejernas favorit




Käkade lite god Julmat innan kalle Anka.

Min fine Thomas.




Självklart tittade vi på Kalle Anka.

Våra ögon stenar.

Vår fina gran.

Äntligen fick de öppna julklapparna som de klämt och känt på i många dagar.


Här sitter Meja och käkar risgryns gröt.

Fanny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar