torsdag 22 december 2011

Avslutning för tjejerna.

Idag har tjejerna haft Julavslutning. Nu är jag och tjejerna lediga tom 9/1 det ska bli fantastiskt. Thomas jobbar en del men han jobbar hemifrån så det är helt ok.

Idag följde jag med till Mejas avslutning det är alltid mysigt att få vara med.
Sedan tog de med varsin kompis hem så det har varit full rulle.

Jag och Fanny har varit i "byn" och fixat de sista julklapparna och Julblommorna. Det känns skönt att vi ej är stressade. Imorgon kommer mamma och så ska vi baka pepparkakor. Vi myser på vi.

Må gott och stressa inte ihjäl er. Kram från mig.

Jag var uppe med tuppen och fixade tjejernas hår à la våffel.
Så här fin blev Meja.



Så här fin var Fanny.


Mejas mysiga lärare Anna. Idag läste hon en julsaga för dem.

Lite suddigt kort men jag tycker att det är så fint kort.

Meja fick med sina julklappar som hon gjort i skolan.

Rena vårvädret när vi gick hem.
Jultomten Alice.

Fanny och Meja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar