fredag 7 oktober 2011

Underbara lediga fredag...

Ja va det är härligt med fredag, lite extra roligt när man är ledig.

På morgonen var jag med Meja när hon fick sin vaccination. Det gick ju strålande. Skolsköterskorna Ing-Marie och Anita som gav den är mina goa arbetskollegor.

Idag är jag hemma och fixar och bara har det bra.

Ikväll kommer Emelie och sover över hos Meja. De har planerat och skrivit långa listor vad de ska göra. Skulle tro att de inte ens hinner hälften... Men de se verkligen framemot detta.

Själv går jag och laddar för fotbollen ikväll det ska bli kul att se Sverige mot Finland. Det är en riktigt viktig match.

Meja hon fällde en så härlig kommentar igår.
Jag frågade henne om det bara är matten som jag ska packa ner tills imorgon(hon har matte test idag)
Meja svarar ja det är bara det som ska med men jag tar med mig mitt självförtroende....
Är det inte helt ljuvligt så säg.

Ha nu en härlig helg KRAM från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar