söndag 23 oktober 2011

Mejas maskerad. Fyller 8:a år....

Igår hade Meja maskerad. Det är stort att fylla 8:a år. Hon var så jätte nöjd med festen. Hoppas att ni andra tjejer oxå tyckte att det var kul.
Här kommer lite fina bilder från festen.

Häxan Meja




Mejas läckra spindel örhängen

Prinsessan Sanaz


Prinsessan Ida


Doggen Emelie


Doggen Moa


Häxan Fanny



Häxan Annie.


Dansaren Fanny.



Ja är det maskerad så är det. Även vi fick bjuda till men det fick räcka med huvudbonad.

Thomas med sin stora och fina cowboyhatt...

Tack och lov att Fanny finns. Hon var lekledare hela tiden, hon skötte det galant. Jag och Thomas mkt tacksamma för detta.
Det var bla utdelning av presenter, tack för alla fina presenter hon fick. Ballongleken, singstars och skattjakt.

De åt pizza och glass i stora lass.




Sanaz och Ida

Annie och Fanny

Fanny

Emelie

Moa


Fanny var på en kul Halloween fest i fredags. Utklädd till häxa men en snygg sådan

2 kommentarer:

  1. Hej på er!
    Ni ser ut att ha haft roligt på maskeraden, men fy vilka äckliga örhängen!! :O
    De skulle inte jag våga ha på mig!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Hej Tina!
    Vi har haft en riktigt mysig helg. Hoppas ni kommer innan Jul det vore kul. Många kramar från "Nettan"

    Va konstigt det blev. Ja så anonym är jag ju inte när jag har bloggen. Men det gick inte att skicka annars.

    SvaraRadera