måndag 12 september 2011

Regnet det bara öser ner......

Jag har ju skrivit innan att jag inte hinner blogga på vardagarna utan det får bli på helgen...
Men nu hann jag inte skriva i helgen heller...Var ska det sluta???

Vi har haft en toppen helg helt klart.

I fredags skulle Thomas ut med jobbet så då bestämde jag och tjejerna att vi skulle göra Nordstan osäkert och så blev det.
Vi började käka på Mcdonalds så att vi skulle orka gå i affärer.
Sedan shoppade vi loss, bla kläder och de fick även köpa en grej från BR av present pengar de hade.
Vi gick länge och vi blev nöjda och fick ont i fötterna.

I lördags så gick Fanny på maskerad kolla in de fina bilderna.
Vi har fått pippi på färska räkor så det käkade vi igen.
Vi kollade in Irene Huss senaste film, de håller en bra standard tycker vi.

I söndags klev vi upp "tidigt" för då var det fotboll för Meja. De är himla duktiga, verkligen kul att kolla på dem.
Fanny hon började att dansa i Bliss igår hon tyckte att det var jätte kul.

Hoppas ni får en bra vecka kram kram

I Lördags var Fanny på maskerad hos kompisen Alice. De hade haft jätte kul. Jag tyckte hon blev en läcker häxa helt klart.





Syskon kärlek.

Så här trött blir man på fredag kväll...

2 kommentarer:

  1. ...det kan ju sluta på Facebook! Då kan ju du få del även av våra liv och bilder! ha en bra vecka! Kram Gisela

    SvaraRadera
  2. Hej Gisela!
    Ja man vet ju aldrig men jag har mkt liten motivation för bloggen nu oxå.
    Må gott vi hörs

    SvaraRadera