måndag 22 augusti 2011

Hej på er alla....

I torsdags och fredags var jag och mina kollegor på "start upp dagar". Vi jobbade hårt med att planera hösten men vi hade även tid att umgås. Vi åt och drack gott.

Tack alla mina härliga kollegor de var härliga dagar.

Ett extra tack till dig Irene som fixade login.





Anita och Irene

Angela och Maria.

Susanne.

Ing-Marie.

Det här var god saft.



Vi tog en promenad ner till stranden, det var krypavstånd.

Jag förälskade mig i Skummeslöv så fantastiskt vackert.




TITUT.

Stiliga Susanne.

De modiga badade dvs Irene, Ing-Marie och Anita.


Nästan lite midsommar känsla på dukningen.

Vi käkade en jätte god rökt lax.



Anelli hade gjort en underbart god efterrätt med bla saffran och Konjak, slurp. Oj vilken dålig skärpa.

Till vänster mina goa kollegor Angela, Maria, Jetta, Susanne, Anneli och Anita.

Irene har fyllt...år vi passade på att fira henne. Ser ut som hon ber till högre makter att det ska vara bra presenter.

Öppnade sina presenter med spänning.

Irene klädde i sin fina anka badmössa eller hur?

Visst ser jag mkt nöjd ut.

Vilken underbar frukost vi åt, värsta hotell frukosten.

Havs utsikt inte helt fel. Skulle jag gärna vilja ha.

2 kommentarer:

  1. Det är verkligen helt underbart i Skummeslöv.
    Tack allihop! / kollegan I-M

    SvaraRadera
  2. Hej I-M!
    Jag är helt såld på skummeslöv.
    Må gott grannen

    SvaraRadera