söndag 3 juli 2011

Semeeeeeeeeeeeeeester....

Fattar inte att det är sant jag har semester/barnledigt i 6 veckor framöver så UNDERBART.

Veckan som varit har jag jobbat och slitigt men den har varit lite annorlunda än den brukar.

Fanny har haft förmånen att få följa med sin bästa kompis Alice+familj och bo på Hönö hela veckan. Hon har haft det toppen men jag har varit väldigt avis.

Meja tyckte det var orättvist att hon inte hade ngn kompis på Hönö och de kan man förstå. Men hon klagade inte så mkt.

Men detta ordnade sig perfekt ändå. Thomas mamma och pappa har en husbil och de campade en bit utanför Göteborg så hon fick åka och sova över hos de. Fatta att hon blev lycklig. När jag berättade detta för henne så sa hon - Mamma det här är den bästa dagen.

Detta resulterade i att jag och Thomas ej hade några barn hemma i torsdags väldigt väldigt ovanligt, jag tror att det var 2007 sist, utan att överdriva.

Ja det blev en riktigt romantisk kväll...
Vi käkade färska räkor, ost och kex och vi drack vitt vin. Vi satt och snackade länge och vi blev ej avbrutna hela tiden....
Det var riktigt mysigt.

Nu i sommar ska vi åka till:
¤ Österlen, min syster och svåger har köpt en sommar stuga där. Ska bli jätte kul att titta hur de har det.
¤ GOTLAND det är mitt favorit ställe vi ska vara där i 1 vecka. Jag har längtat hela vintern att få åka dit. Jag skulle kunna flytta dit, jag är förälskad i denna Ö.
¤ Kolmården och Stockholm en sväng det gör vi varje sommar.

Va ska ni hitta på?

Det är underbart att vara ledig när det är fotbolls VM. Vi sitter som klistrade. Heja Sverige.....

Carpe Diem "Nettan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar