söndag 15 maj 2011

Hej på er allihopa....................

Ja så är det söndag igen är det söndag jämt?? Så känns det tycker jag.

Vi har haft en bra helg och den är faktiskt inte slut än som tur är.

Igår var vi på konfirmation i missionskyrkan. Det är våra kompisars dotter Jasmine som har konfirmerat sig. Sedan var vi bjudna hem till dem på "efter fest". Massor av god mat och trevligt folk.
Sist jag var på konfirmation var när jag själv "läste fram" i domkyrkan i Mariestad och det var ju några år sedan....

Sedan gällde melodifestivalen. Jag tyckte att Erik Saade var helt klart bäst men jag tyckte även att Azerbajdzjan(måste vara svåraste landet att stava blev det rätt???????????????)var en mysig låt. Jag gillade även Danmarks låt.
Himla tur att inte Irlands 2 duracell kaniner vann iallafall.
Danny var ju strålande när han gav poäng. Vilken charmör öj öj. Jag höll på honom och inte Erik.

Ikväll ska Meja träna fotboll och då ska vi passa på att RÖSTA igen. Det känns så himla klantigt att de som sitter i en röst lokal och ska ta hand om rösterna har så dålig koll men det är såklart viktigt att vi röstar så att det blir de partier man vill.

Ikväll gäller Mästarnas mästare och Brott och straff.

Till sist var jag tvungen att sätta in en bild på en tvål. Lite för vågad för att ha i vårat badrum men lite rolig är den allt tycker jag. Hittade den på Bornebusch blogg.

Ha nu en bra vecka KRAM från mig.


3 kommentarer:

  1. Fniss...en sådan skulle jag kunna tänka mej :) Eller varför inte ha den på jobbet :O Kram

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!
    Var det ngn som skulle skicka en kommentar på denna tvål så trodde jag nog att det skulle vara du he he. Hoppas du har det bra många kramar från mig.

    SvaraRadera
  3. roligt mamma jag skratar själv kram från mig

    SvaraRadera