lördag 30 april 2011














Hoppas ni får en härlig Valborg. Vi ska ha goa vänner hit fam A. kommer och givetvis blir det grillning.

Imorgon ska Meja på sin första fotbolls cup det ska bli jätte kul. Givetvis är vi med och hejar på.

En liten söt historia. Meja som bara älskar sin pappa kan man säga.

Hon sitter och sjunger för full hals i bilen.
Linda Bengtzing E det fel på mig?

Har hittat mannen med rätt kemi.
Har hittat mannen med bra fysik.
Han är en riktig karl en sån man vill ha.
En trygg familjefar.

Som kan plocka i en diskmaskin och kan byta olja på min bil.
Han är en riktig karl en sån man vill ha.
En trygg familjefar.

Sedan utbrister hon. MEN SÅN ÄR JU DU PAPPA FAST BÄTTRE........

Fatta vilken tur jag har som är gift med Thomas.

Jag sätter in lite bilder troligtvis imorgon.

KRAM från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar