söndag 27 mars 2011

Å så söndag igen........

Fredag:

- Underbar sovmorgon.
- God frukost framför morgon TV.
- Städat och plockat.
- Hämtat Meja från skolan.
- Plockat lite igen.
- Hängt med mina tjejer.
- Käkade våfflor på kvällen.
- Fredagsmys framför Lets dance. Jag höll på Frank.
- Somnade på soffan.

Lördag:

- Sovmorgon.
- Lång och god frukost med familjen.
- Hela familjen åkte och shoppade på mitt favorit shopping ställe. Käkade även tacos
buffé mums.
- Hem och softade.
- Lördags godis och såg på körslaget. Min favorit är Andreas.
- Såg på film Hämden den var kanon bra, rekommenderas.

Söndag:

- Ännu en go sovmorgon.
- Grälxflera med en obstinat 9:åring. Inte kul förstörde denna härliga söndag.
- Meja varit och simmat.
- Huset fullt av barn.
- Vi eller snarare Thomas ska grilla. Vilken tajming nu är det visst snöstorm när jag tittar ut men men. Vi ska grilla mitt favorit kött fläsk ytterfilè.
- Idag börjar mitt favorit program Mästarnas mästare å det måste jag kolla in så klart.

Så här har min helg sett ut i stora drag. Hoppas ni haft det bra och hoppas ni får en bra vecka.

Kram Kram

2 kommentarer:

  1. Grattis till förpuberteten! Det är bara att stålsätta sig för ytterligare några år.... går väl över när de fyttar hemmifrån. Bergochdalbanorna är många här hemma....

    SvaraRadera
  2. Hej Tina!
    Nu känns det genast bättre............ Va kul det ska bli i helgen. Vi syns

    SvaraRadera