tisdag 4 januari 2011

God fortsättning på det nya året....

Här kommer det lite bildbevis från Ny År.
Mina svärföräldrar Siv och Leif kom och förgyllde vårat Ny År.
Vi hade det jätte mysigt och bara var.

Åt och drack gott, spelade mkt spel och kollade på lite bra film.

Vår meny bestod av:

Förrätt: Klassisk 80-tals räkcoktail super god.

Huvudrätt: Ungsbakad oxfile fylld med bacon och västerbotten ost och jag som inte gillar oxfile fick en jätte god kyckling. Thomas är en riktigt duktig kock helt klart.

Efterrätt: Panacotta på vitchoklad, fast jag hade gjort den själv så tyckte jag att
den var super god.

Natta mat: Taccopaj och ost och kex.

Vi skulle ut och tända tomtebloss men det funkade inte så vi gjorde det igår istället. Även mamma tycker det är kul att vara med och leka som ni ser.












2 kommentarer:

  1. God fortsättning! Vi syns snart!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på dig oxå Maria. Vi får njuta extra mkt de sista dagarna eller hur!
    Jag åkte förbi dig i söndags, jag hade som vanligt varit i Överby och shoppat. Ni hade det så himla fint hos er tyckte jag.
    Vi syns kram "Nettan"

    SvaraRadera