onsdag 10 november 2010

Så här firade vi Fanny...

När vi skulle ta fram presenterna var de helt borta. Vi letade och letade. Thomas han sa att jag hade tagit upp dem kvällen innan han var helt säker som vanligt men jag visste att jag ej gjort detta. Min make är bara LITE envis.
Vi hittade dem sedan och vem var det som hade snurrat till det? Jo givetvis Thomas.
När han larmade på huset, så lade han dem i tvättstugan he he.

Givetvis blev det skönsång av familjen och hon fick öppna presenter innan det var skoldags.

Fanny hade beställt tacos till mat det var riktigt gott.

Självklart käkade vi en god tårta.






















































Kompisen kom och grattade och hade med sig en toppen present TOP MODEL DOG.





Ha en fortsatt trevlig vecka kram fån mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar