lördag 16 oktober 2010

Underbara höst.....

Hallåj där ute!

Jag har haft en bra vecka både i jobbet och var på en kanon kurs som handlade om tillväxtkurvor och ortopedi.

Något mindre kul var att jag var tvungen att gå till tandis igen. Men jag var nära på att pussa henne när hon sa -att jag är tvungen att ta bort amalgam och bygga upp en ny tand. Jag är nämligen jätte rädd att de ska säga detta blir en ROTFYLLLLLNING.

Idag har vi städat och möblerat om på övervåningen för vi har fått ett akvarium av våra grannar. Några husdjur kan man ju ha.

Jag har ju sagt att vi ej har några husdjur men ack vad jag har ljugit. Vi hade väldigt många dammråttor fy sure.

Vi ska avsluta kvällen med att grilla, bäst att passa på när man har ljuvligt höstväder. Nu var det längesen vi grillade sist, ska bli gör gott.

Kolla in de härliga bilderna jag tog på Alice och Fanny igår. De var på topp helt klart. De skulle på tjej party till Hanna.

Alice stod för en underbar kommentar. Jag älskar barn med självförtroende.

När jag tog det sista kortet på henne visade jag den och sa -titta vilket underbart kort på dig -Alice svarar ja det var det men jag är van. Hur underbart som helst.

Ha en fortsatt go helg kRAM från mig.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar