måndag 16 augusti 2010

Imorgon är det jobb dax......

Imorgon är det time att börja jobba igen, det känns kul att få börja igen. Jag har haft 6 helt underbara veckor och jag känner mig utvilad till tusen.
Jag tycker det är skönt att komma in i våra rutiner igen. Jag gillar våran vardag helt klart.

Idag har jag ändrat i köket så nu är det turkost och fint.

Vi köpte en mobil till Fanny förra veckan och mamman i familjen blev så avundsjuk så vi köpte en till henne oxå. Det är en LG GT400 vi valde den rosa båda två. Fin va?


I lördags var vi uppe i Mariestad och hälsade på min mamma. Vi fikade och käkade middag. Hon har en lekplats utanför och tjejerna tycker att den är kul särskilt när Thomas tar fart åt dem:

I fredags bakade jag och Meja kokos muffins. Hittade receptet på en annan blogg och hon skrev att hon ej var bra på att baka men att dessa fixade hon. Det gjorde faktiskt vi med de blev jätte goda. Sedan tog vi med dessa och gick till grannarna och fikade. Det var jätte mysigt:





































































Kvällen avslutade vi med att käka räkor och kräftor slurp va gott det är:



Sköt om er KRAM från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar